凄いですね、今日は成人式ですが、大変でしたけどね、おめでとうございます、店も営業しましたけど今日は雪がこれだけ降ったら仕事にならなかったです、明日はアイスバーンにならなきゃ良いけど。(^_^;)
This entry was posted on 月曜日, 1月 14th, 2013 at 9:14 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.